YOU TEST DRIVE, WE PAY

YOU TEST DRIVE, WE PAY

Nissan Almera Edisi Lengkap



Nissan Almera Kini telah 3 bulan lebih dilancarkan di Malaysia. Sambutan yang saya terima terutama di ETCM Segamat amat menggalakkan. Terima Kasih kerana sokongan yang diberikan oleh para pelanggan. Dalam entri kali ini saya akan terangkan secara umum mengenai Nissan Almera info ini, ini adalah daripada hasil daripada FAQ yang sering diberikan oleh para pelanggan.

Nissan Almera datang dalam 3 Variasi Utama iaitu E(starndard), V(Medium) dan VL (Full Specs). Bila saya sebut mengenai full specs ramai yang anggap variasi ini sudah lengkap dengan aksesori dan juga bodykit. tapi takpe, saya akan terangkan kemudian perbezaan antara speks tersebut. 

Variant E pula ada dua iaitu AUTO dan MANUAL. di bawah adalah harga untuk OTR(On The Road) bagi setiap variant: 

E( Manual) = RM 69,806.90
E(Auto) = RM 72,806.90
V(auto) =RM 79,806.90
VL(auto) RM 82,806.90

Sandakan OTR Price

Setiap Variant ini adalah KOSONG, tanpa aksesori dan juga bodykit. tanpa leather seat, tinted..jom kita tengok apa perbezaan pada setiap Variant Nissan Almera ini:





Seterusnya, ETCM ada menyediakan pakej Aksesori untuk anda pilih bagi mencantikkan lagi kereta almera, aksesori adalah optional..ikut kemampuan dan keperluan, jangan mudah termakan pujukan sebab ni semua masuk dalam LOAN..


Nissan Almera di datangkan dengan 3 jenis PAKEJ AKSESORI,

1. Pakej Luxury (RM3500) - Led signal, led kicking plate, door visor, trunk tray, sport pedal(auto only), Tinted, Leather Seat.
2. Pakej Navi (RM3500) -  Led signal, led kicking plate, door visor, trunk tray, sport pedal(auto only), Multimedia (GPS, REverse Camera, Radio, USB)
Pakej Premium Navi (RM6000) - anda dapat semua

Untuk Bodykit Impul(kecuali front Grille) harga adalah RM3000, tetapi jika anda betul-betul berminat saya akan 50% diskaun.jadi hanya RM1500 sahaja. Amacam ? seronok tak ...

10 Sebab anda perlu miliki kereta ini












Jadi, Jika anda masih tak paham, boleh hubungi saya untuk perbincangan lanjut..servis ke seluruh Malaysia.

Anda hanya perlu berikan saya copy ic, lesen dan slip gaji 3 bulan untuk saya buat semakan loan dahulu, jika loan lulus, baru boleh cerita yang berikutnya.

Terima Kasih

Fazley
Sales Advisor
Edaran Tan Chong Sdn Bhd
Sandakan Branch
013-8690199

Keutamaan anda didahulukan...

1 comment:

  1. minta encik senaraikan harga setiap part yang ada pada body sahaja,pintu rear n front,bonet untuk peninsular..impul aerokit sy sudah tahu,,cuma nak bt perkiraan bg membaiki part2 nissan almera sy yg calar dan kemik,,,sekian tq

    ReplyDelete