YOU TEST DRIVE, WE PAY

YOU TEST DRIVE, WE PAY

Almera Berita


KUALA LUMPUR (10 Ogos 2012) – Edaran Tan Chong Motor (ETCM) hari ini mempamerkan model terbaharu dalam sedan segmen B, Nissan Almera dalam satu pratonton eksklusif kepada media di Pavilion Kuala Lumpur. Nissan Almera akan diperkenalkan pada suku keempat 2012. Ia merupakan model pemasangan komponen terurai (CKD) yang bakal dipasang di Malaysia, iaitu di kilang Tan Chong yang terletak di Serendah.
Nissan Almera serba baharu akan ditawarkan menerusi varian 1.5 liter bertransmisi automatik dan manual yang telah direka secara khusus untuk memberikan pemanduan lancar serta penjimatan bahan api mengagumkan. Nissan Almera serba baharu merupakan Sedan Global paling laris bagi Nissan dan telah terjual lebih 460,000 unit sejak dilancarkan pada 2010. Sedan itu cukup berjaya di pasaran seluruh dunia terutama di China dan Thailand.
“Nissan Almera serba baharu memiliki gaya kemewahan dan ruang yang luas berbanding pesaing lain dalam segmen sama. Ia juga menampilkan teknologi baru yang biasanya ditemui dalam segmen lebih mahal,” kata Pengarah Eksekutif Edaran Tan Chong Motor, Dato’ Dr Ang Bon Beng,
“Dengan keluasan ruang dalaman mengagumkan dan tahap keselesaan yang tidak diduga, kami yakin bahawa Nissan Almera akan menjadi model terlaris di Malaysia,” tambah Dato’ Dr Ang.
Hubungi Saya Untuk Test Drive atau Tempahan

Fazley
Sales Advisor
Edaran Tan Chong Sdn Bhd
Sandakan Branch
013-8690199

0 comments: