YOU TEST DRIVE, WE PAY

YOU TEST DRIVE, WE PAY

ALMERA PERFORMANCE / PRESTASI ALMERA

HR15DE engine with CVTC

HR15DE engine with CVTC

This engine is all aluminium for light weight and quiet operation. Advance technology raises intake and exhaust efficiency to assure ample low and midrange torque. Whether travelling in town or cruising on the highway, you'll appreciate its impressive acceleration and outstanding fuel efficiency. 
Max Power 102ps / 6,000rpm Max Torque 139Nm / 4,000rpm Combined Fuel Economy : 14.9 Km/L 
Enjin HR15DE dengan CVTC
Enjin ini adalah semua aluminium untuk ringan dan operasi yang tenang. Teknologi canggih meningkatkan pengambilan dan kecekapan ekzos untuk memastikan rendah yang mencukupi dan tork midrange. Sama ada perjalanan dalam bandar atau pelayaran di lebuh raya, anda akan menghargai pecutan mengagumkan dan kecekapan bahan api yang cemerlang.
Max Power 102ps / 6,000 rpm Max Torque 139Nm / 4,000 rpm Gabungan Ekonomi bahan api: 14.9 Km / L

Superior Suspension

Superior Suspension

The reason for a smooth supple ride on Almera. Well-tuned coil springs and shock absorbers suppress road roughness and promote stability when you're cornering. 
Penggantungan Superior
Sebab untuk menaiki lembut licin pada Almera. Pegas gegelung yang ditala dan penyerap kejutan menyekat kekasaran jalan dan menggalakkan kestabilan apabila anda memborong.


Aerodynamic performance

Aerodynamic performance

Streamlined aerodynamics complemented by smooth edge front bumper and clearly cut rear edge contribute to one of the best-in-class low drag coefficient(cd) of 0.31. This means better fuel efficiency and a quieter cabin. 
Prestasi Aerodinamik
Aerodinamik diselaraskan dilengkapi dengan tepi licin bumper depan dan dengan jelas mengurangkan tepi belakang menyumbang kepada salah satu daripada pekali seretan rendah yang terbaik dalam kelas (cd) 0.31. Ini bermakna kecekapan bahan api dan kabin yang lebih tenang yang lebih baik.




UNTUK UJI PANDU DAN BOOKING SILA HUBUNGI 

FAZLEY
SALES ADVISOR
EDARAN TAN CHONG SANDAKAN
013-8690199

0 comments: